Sensoneo a Birdz ohlásili strategické partnerství v oblasti chytrého odpadu

Birdz, dcera společnosti Veolia a pionýr v oblasti environmentálních řešení využívajících internet věcí, a Sensoneo, specialista pro chytrá odpadová řešení pro města i firemní zákazníky, ohlásili strategické partnerství s cílem akcelerovat společný rozvoj na mezinárodním trhu inteligentního řízení a zhodnocování odpadu.  

Nutnost optimalizovat svoz odpadu pro větší efektivitu  

Společnost Birdz ocenilo za svá environmentální řešení IoT již více než 3 300 míst. Na podporu měst a podniků v této problematice dnes Birdz navazuje partnerství se Sensoneo, mezinárodní společností se sídlem na Slovensku, která působí v 60 zemích a jejíž řešení jsou zaměřena na to, aby učinila ze světa čistší místo zlepšením odpadového hospodářství. Prostřednictvím několika specializovaných nabídek pro inteligentní správu odpadu (Správa infrastruktury, Monitorování odpadu a Plánovač sběru) se společnosti Sensoneo daří snižovat trasy sběru odpadu o 30 – 63 %, což má přímý vliv na emise a palivo a umožňuje zákazníkům monitorovat skutečnou produkci odpadu s přesností 97 %.

Spojení odbornosti

Partnerství oběma hráčům umožňuje zkombinovat vzájemnou expertizu a přinést na mezinárodní trh inovativní a komplexní odpadová řešení využívající chytré technologie. Společná nabídka se prioritně zaměří na veřejné/sdílené odpadkové nádoby a poté se rozšíří o způsoby kontroly přístupu, což je obzvláště zajímavé pro místní orgány, jež zavádějí motivační systémy, které zohledňují objem vyprodukovaného odpadu do výše poplatku.

S historickou přítomností na trhu inteligentní správy vody společnost Birdz již několik let rozšiřuje své odborné znalosti na všechny záležitosti týkající se Smart City, aby podpořila své zákazníky při řešení výzev digitální transformace. S nasazením více než 3,4 miliony připojených objektů Birdz shromažďuje a analyzuje 350 milionů údajů každý den, aby identifikoval největší ekologické problémy a poskytl konkrétní řešení. Po oznámení tohoto partnerství mají Birdz a Sensoneo za cíl uvést společnou nabídku na trh do prvního čtvrtletí 2022.

Previous
Previous

Odpadové cíle českých měst a obcí

Next
Next

Města i obce oceňují senzory v odpadu